Jag klarade permanentrullningen!!

Idag hade vi permantenttävling igen. Vi fick rulla 2 gånger och första gången klarade jag det inte alls, blev lite smått frustrerad och ville helst slänga iväg dockan. Några spolar och min kam flög ner på golvet x antal gånger.. Men sen tog jag lunch och efter det gjorde jag om det och då klarade jag det med 15 min kvar av tiden!!

Vi fick även göra ett skriftligt permanentprov, och det gick ju mindre bra. Gud borde läst på mer, får göra det så jag kan det ordentligt. Man tror att man vet tills man sitter där med ett papper med frågor på.

Fick veta en annan sak som verkligen gjorde min dag, men det ska jag nog hålla tyst om.

Imorgon ska vi ha utvecklingssamtal, får se vad domen blir. Jag tror att det går bra faktiskt, det känns så iallafall. Visst mitt tålamod är väl inte på topp jämt och jag tror att jag vet mindre än vad jag gör oftast.

Kommentarer
Postat av: jenniferannaberg

Sv; Jag kunde inte hitta den heller i början, texten finns inte ute på nätet än, men jag sökte på det jag kunnat snappa upp men hittade inget!

Men den heter Angel, är gjord av Broken door :)

2010-04-12 20:40:02
URL: http://jenniferannaberg.blogg.se/
Postat av: jenniferannaberg

Sv; Där ser man, brukar också glömma bort låtar jag har på min spellista.. :)



Dom är så jävla sköna, med deras dialekter och bortskämda barn... åh så underhållande! :D

2010-04-12 21:32:26
URL: http://jenniferannaberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

grattis till att du klarade det :D

haft en bra dag?

2010-04-12 21:35:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0