J*vla alkiskärring!

När jag var påväg hem idag så kom de på en alkiskärring på tbanan som jag visst råkade titta på, jag tittar ju på allt och alla och typ studerar allas hår m.m. Men ja idag fick jag smaka på de.. Jag tyckte jag försökte undvika att titta på henne men tydligen inte.
När vi ska gå av så ställer hon sig vid min plats och frågar vad fan jag glor på, du kan fan titta åt ett annat håll. Typ ursäkta mig då, jag visste inte att hon ägde just den platsen men visst visst, jag sa ingenting. Men så ställer jag mig upp för att gå av och då trycker kärringen bak sin armbåge svinhårt rätt in i magen på mig och kutade sen därifrån.

Seriöst vad finns det för jävla störda människor egentligen?! Jag har ont i magen nu :(

Jag blev ju skit arg så jag gjorde det bästa av saken och gick ut på en powerwalk till stan, tog ca 1h. Deta ska jag absolut fortsätta med för det är bara jobbigt dom första 20 min, sen kan jag gå i en evighet. Jag känner dock av benen rätt rejält nu kan jag lova.

Nu ska jag äta, sen blir det att nana för imorgon har jag som sagt kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0