Lång dag

Hej hej!

Jag gick i skolan till 20.30 idag typ så kom hem vi 22 tiden. Är helt slut i kroppen efter att ha stått upp hela dagen, men det är så galet roligt så det är det värt.

Vid 13 hade jag min första kunde som var min mormor. Henne färgade och klippte jag, hon blev himla tjusig. Vid 17 skulle min andra kund kommit, men hon trodde hon skulle komma vid 18 när jag ringde och påminnde henne. Men jag fixade henne iallafall, vart en väldans fart på mig och jag fick hjälp av fina Sara också. Hon blev skitsnygg och sommarfin. Bokade även en klipptid till henne om 2 veckor och så fick jag dricks :)

Nu ska jag lägga mig och titta på O.C.
Imorgon ska vi ha Brud i skolan, ska göra en uppsättning med krona och slöja. Kul kul! Sen ska Lina fixa mitt hår för senare på dagen händer det en grej..

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)F

2010-04-16 00:08:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0