Ögongodis

Kom hem precis..Började imorse vid halv 12 tiden med att åka in till Linn och äta frukost på cafét hon jobbar på. Sen gick vi vidare till Boulbar där Alex jobbade, och där började även det första glas vinet. Fick även äta god brunch och titta på ögongodis...
Efer några timmar där gick vi vidare till Snaps och drack ett glas där på uteserveringen, försökte få dit en massa människor men de va ingen som vart party idag tyvärr.. Efter någon timme där flög vi vidare till Malmen och där slutade även kvällen.. Eyecandy kom även dit så jag hade något att titta på under kvällen. Det slutade med 6 glas vin och nu är jag hemma..

Tur att jag aldrig blir bakis och alltid vaknar upp jättepigg dagen efter, annars hade jag aldrig gått ut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0