Shop shop shop

Nu är jag hemma igen!

Jag gick först till Här och köpte en klippkappa, locktången var tyvärr slut och kommer inte in förrän i Maj igen. Efter det traskade jag in på Kreatima och köpte färgade kuvert och lite annat kuligt att pimpa mitt cv med. Har hittat några salonger som jag ska titta närmare på också.

Sen gick jag runt på stan en stund och in i en massa affärer. Hittade världens sötaste klänning från The Garden Collection som jag såå vill ha, men jag köpte den inte.. Testa även dom blommiga skorna och jag smälte lite när jag satte på mig dom. Jag SKA ha dom!

Det blev iallafall 2 nya parfymer från Yves Rocher, en som luktar cocos och en jordgubb, Mums nu kommer jag lukta smaskigt, och 2 diadem och hårspännen från H&M.



Kommentarer
Postat av: eemma

sv: TACK så himla mycket:)

2010-04-06 19:26:03
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0