Tisdag 13 april

Idag var en väldigt rolig dag i skolan!

Jag och Julia började med att göra våran redovisning om medeltiden imorse, gick förvånansvärt bra och jag var inte så nervös som jag trodde jag skulle vara.

Resten av dagen skulle vi ha eget schema eftersom det var utvecklingssamtal idag. Min mentor Branka hann inte med mig idag så vi ska ta det imorgon istället. Jag har iallafall shamponerat och stylat Lina idag, hon blev himla snygg. Vi har fått bak läxa på shamponeringen så vi var tvugna att öva. Jag tycker det gick jättebra iallafall.

Efter lunch övade jag på folieslingor, känner att jag måste få upp tempot på det. Vi skulle klarat det på 60 min, det tog 65 min för mig, men jag fick faktiskt hämta mer folie 2 gånger så jag skyller på det.
Efter det fick vi ta en tidning och ta första bästa klänning och göra en frisyr. Min frisyr blev inte som jag hade tänkt mig riktigt tyvärr. Sen skulle jag göra samma sak men göra en uppsättning denna gången, jag har kommit på en jättesnygg frisyr i mitt huvud, men hann bara locka håret så ska försöka göra klart den imorgon om jag kan klämma in det. Vi har ju kunder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0