Torsdag 8 april

Hej hej.

Kom precis hem, har suttit hemma hos Julia i klassen och gjort klart vårat medeltidsarbete så gott de går. Vi är ju såå intresserade och det märks kan jag lova. Jag förstår inte riktigt meningen med denna historia grejen men men.

Imorgon ska vi iallafall ha redovisninge och jag ser ju så fram emot det, NOT! Jag hatar att göra sånt iochmed att jag har sån galen scenskräck så det är sjukt. Jag står och skakar och är på gränsen till att börja gråta varenda gång så jag får se hur det går.

Vi var ju på Make-up kurs på PUDER idag. Det var jätteroligt och vi fick sminka en dag och kvälls make-up med i.d bare minerales produkter. Det var jätteroligt, men inte speciellt svårt eftersom jag tycker det är så roligt att sminka mig och andra så jag har ju redan övat en hel del. Jag är lite småkär i mina ögonbryn nu, dom har en jättefin form nu. Men jag är alldeles för trött för att ta nått kort..

Nej ska man ta och plugga färdigt kanske.
Gud kan man inte bara bli dundersjuk imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0