Konstig natt

Jag har haft en jättekonstig natt. Jag har på senaste tiden börjat vakna flera gånger under natten och trott att jag hör väckarklockan. Jag hörde den flera gånger inatt och snoozade t.o.m. Sen trodde jag att jag försovit mig och gick upp för att sätta på frukost.

Linn tittar konstigt på mig och undrar vad jag håller på med. Jag svarar Vadå jag gör frukost, jag ska till skolan. Hur mycket är klockan? Ehh den är halv 4.
Jag var helt säker på att klockan hade ringt och att de var runt halv 7. Jag har fått någon knäpp i huvudet tror jag.

Sen låg jag och kallsvettades så jag undrar om jag håller på att bli sjuk, kanske har hallucinationer eller nått.

Nu ska jag klä på mig och springa iväg.
Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0