Mitt huvud känns som tuggummi

Kom precis innanför dörren.
Har haft en väldigt intensvi dag med färglära hela dagen. Himla krångligt det här med pigment och sånt där. Jag är inget lässnille direkt och fattar inte så mycket förrän jag faktiskt får göra sakerna så allt kommer nog sätta sig när jag får börja blanda färgen istället för att bara se det på papper.

Vi fick ett litet test i slutet för att se vad vi hade fattat. Jag kunde svaren på alla så man får in mer i huvudet än man tror. Jag som inte tyckte jag fattade någonting.

Imorgon blir en rolig dag men shamponering, föning och MrDoit.
MrDoit är en maskin som man lägger ett hårstrå i och den ser vad man har för kvalitet på håret och vad man behöver för produkter, coolt tycker jag.

Vi får även halva priset på alla hårprodukter och man får blanda i saker för att shampot och balsamet ska funka perfekt på sitt eget hår.

Nu ska jag göra en kopp te och äta något, behöver varva ner litegrann, mitt huvud känns som det är fullt med kletigt tuggummi.

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

ooj din mössa var dyr. juste glömde att skriva in balklänningen, kan tänka mig att dem kostar otroligt mycket :S. när tog du studenten?

2010-02-01 17:35:04
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: TSUKII ♥

thank uuu :)

2010-02-01 17:49:01
URL: http://tsukii.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

det är väl okej pris. har oxå hört att studentklänningar ligger ofta mer än 2000 kr.



var bor du?



jag tog min student 2007, så jag känner mig ännu äldre :P

2010-02-01 17:49:48
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0