Onsdag

Jag kom hem för någon timme sen, har inte varit hemma sen i söndags. Men jag kan ju faktiskt säga att jag redan saknar att vara hemma hos Lina, för här är det rätt ensamt. Men dom måste ju få vara ensamma också, kan ju inte ha mig springandes där hela tiden hehe.

Idag är en riktig deppdag, eller ja den startade underbart men sen har det bara gått nerför. Får se vad som händer nu, kan inte gå runt och deppa ner mig för detta iallafall.
Hade svårt att koncentrera mig i skolan dom sista timmarna, hade alldeles för mycket på huvudet då. Ska läsa igenom mina anteckningar om ett tag och se om jag fattar allt. Hade färglära hela dagen.

Imorgon ska jag öva på folieslingor och sånt där eftersom jag missade det i måndags.

Nu ska jag lägga mig i ett jättevarm bad med mitt nyinköpta badsalt som lovar att det ska skumma så jag hoppas på det. Har ont i magen idag också. Att allt alltid ska vara på samma dag va..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0