Sista dagen som 20-åring

Imorgon fyller jag år! Hela 21 år blir jag så detta är sista kvällen/natten jag är 20 år.

Detta året har verkligen varit händelserikt.

° Jag läste några Designkurser på högskolan
° Jobbade på blomsterbutiken inne på Svenska Mässan
° Jag och Richard firade 2 år som förlovade och 4 år som par
° Åkte till Stockholm och skulle vara här i 1 vecka, stannade i 3 veckor
° Bestämde mig för att flytta hit och bodde här efter 2 veckor
° Jag och Richard gjorde slut, men är fortfarande bästa vänner
° Jag och Malin flyttade från Sköndal och hyrde en 1a i Farsta
° Blev tillsammans med J och flyttade in till honom
° Hade praktik hos TyraMyra
° Gjorde slut med J och blev halvt hemlös och sov hos olika personer varje dag typ
° Gick på antagningsintervju på Frisörskolan och kom in
° Träffade S ett tag
° Jag, Malin och Linn flyttade till 3an i Bandhagen
° Började skolan som är bland det roligaste jag någonsin gjort



Kommentarer
Postat av: julia

grattis i förskott ! mycket fin blogg !

2010-02-03 20:09:36
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0