Alltid svarta kläder

Jag deckade totalt i sängen efter att jag ätit. Låg och tittade på Gossip Girl och vips så hade jag somnat, vaknade för en halvtimme sen igen haha, kul. Sov från 16 så jag har sovit i typ 6,5 timmar haha. Blir nog vaken resten av natten då.

Imorgon tänkte jag ta en runda på stan, se om jag hittar något fint. Vi måste ha svarta kläder i skolan, alternativt vita tröjor. Eller ja tröjan måste vara svart eller vit hehe. Jag som Alltid har svart på mig har svårt att hitta något nu när jag måste haha. Varför är det så? Bara för att vi måste ha svart så vill jag ju inte ha de haha, jag vill ha färgglada ju. Men vi får ju ha vilken färg som helst på nederdelen så det är ju bra iallafall.

Sitter och letar efter snygga klänningar och tröjor på alla hemsidor som jag kan hitta nu.
Visar snart vad jag hittat för fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0