Gräset är inte grönare..

Känner mig hemsk. Har inte alls varit snäll mot en person idag och det känns inte bra. Det var ju inte såhär det skulle bli. Vet inte ens om det är såhär jag vill ha det.. Förlåt!

Bara för att jag är så velig med hur jag vill ha mitt liv så har jag läst massa texter, idag av alla dagar, om hur man borde prioritera sitt liv. Och allt stämmer ju så bra. Texten i förra inlägget har fått mig att börja tänka.

"Gräset är inte grönare på andra sidan, gräset är grönare där du vattnar det"

"Igår är historia. Imorgon är en gåta. Idag är en gåva och det är därför den kallas present. Lev och njut i varje ögonblick!"

Jag ska tänka på och göra vad jag själv vill och sluta påverkas av vad andra tycker. Det är mitt nyårslöfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0