Ny design igen?

Jag sitter och letar jobb, inte det lättaste direkt.
Eftersom jag ska plugga heltid så behöver jag ett extrajobb på kvällar och helger. Har hittat några som jag skickat till nu så håll tummarna för mig.

Jag hittar massa nya bloggar varje dag men det är speciellt några som jag fastnar för, pga designen. Herregud vad vissa kan göra. Det är bara för mig att börja öva för jag ska minsann också kunna göra sådär. Jag har ju redan tröttnat på min så det får bli att börja på en ny, denna gången ska jag dock inte stressa och försöka bli klar på 30 min för så kort tid tar det inte.
Jag vill att min design ska vara rosa och blommig, haha ovanligt.

Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; eller hur! kanske några veckor vinter och sen sommar på direkten! sommar är bäst!

2010-01-20 22:44:08
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0