Det gick strålande

Guud vad trött jag är! Kom hem för en liten stund sen och har precis ätit lite.

Hade ju mitt första kundbesök idag, det var en kvinna som jag klippte och slingade. Slingade med 2 olika färger 6M och 8Mm alltså mocha färger, det blev riktigt snyggt. Jag klippte en helform med diagonal framåt i en konvex form (kortare i nacken och längre fram) Klippte av nästan 1dm tror jag. Sen fick hon en rak lugg som jag notchade topparna på lite så att kanten inte skulle bli så skarp.

Jag är så galet stolt över mig själv och själförtroendet är på topp vill jag lova. Shit vad jag kan! In på kontot som vi säger i skolan när vi gjort något bra :)

Kommentarer
Postat av: KATTIS ♥

åh tack! jag ska nog visa lite mer av lägenheten snart. den är så långt ifrån klar så det känns ovärt att visa när det inte är färdigt :/ men ska nog hitta på lite ställen att visa upp iallafall :D

2010-03-16 21:28:25
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0