Elmia Inspiration 2010

I söndags åkte klassen till Jönköping och gick på Frisörmässan Elmia Inspiration 2010. Visningarna var riktigt bra, speciellt Björn Axén.

Vi hade partybilen kan jag lova. Vi åkte 7 st i en stor familjebil och jag och Lina och jag hade allsång och satt och vrålade hela vägen ner och hem igen också för den delen haha. Helt galet kul och jag var jättehes när jag kom hem sen haha.

Första hade Årets frisör Elie Malki visning, sen Toni & Guy och sist med Absolut inte minst var det Björn Axén. När Johan Hellström (Björn Axén) gjorde en uppsättning på scenen i slutet fick jag gåshus över hela kroppen. Herregud vad duktig han är! Musiken hjälpte till en hel del till gåshuden också. Så duktig ska jag också bli!

Elie Malki

Toni & Guy

Björn Axén

Johan Hellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0