Första herrklippningen

Idag har jag gjort min första herrklippning, och det vill jag aldrig göra om igen. Fyy vad jobbigt det var! Visst det blev bra, men det är ju så jädra pilligt och varenda litet hårstrå syns ju.. Nej tacka vettja långhåriga som vill ha helform och uppklippt. Gjorde även folieslingor på 2st, himla snyggt det blev.

Imorgon ska vi ha permanenttävling. Vi har 1,5h på oss att rulla en permanent som ska vara snygg också. Jag har försökt träna lite hemma men det är massa andra saker som lockar istället. Men det går nog bra imorgon, får bara tro på det.

Kommentarer
Postat av: Freja

sv: haha absolut!

Lycka till med tävlingen! haha

2010-03-25 06:51:57
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0