GHD stylingtänger

Idag gick jag bara i skolan från 9-13, som jag gör alla fredagar, och vi hade besök av en kille från GHD som visade oss deras stylingtänger. Man ska inte kalla dom plattänger eftersom man kan göra typ allt med dom.

Jag lockade Linas hår och hon lockade mitt. Himla tjusigt, men tyvärr så funkade det inte så bra på mitt hår och jag har inga lockar kvar typ, förutom dom jag lockade med locktång efteråt, så GHD var tyvärr ingenting för mig, och tur var väl det med tanke på att dom kostar en hel del.
Men en ny locktång får jag införskaffa mig eftersom min har gått sönder. Jag har blivit kär i våra från skolan så måste kolla vart man kan få tag på en sån. Jag har ju lockigt hår men mina lockar är fula och frissiga och jag vill ha stora fina Hollywood lockar liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0