Hårfärger..

Ojoj, hinner inte skriva här ju, har ju massa annat för mig som är viktigare. Ja du läste rätt, du är viktigare än bloggen ;p

Kom precis hem efter en mysig kväll. Nu ska jag laga lunchlåda, gäsp! Sen blir det plugga, kom ju på att jag har läxa till imorgon.

Idag har jag klippt hela dagen i skolan, gick jättebra, till skillnad från igår då håret egentligen skulle varit lika längder men blev 3 cm längre på ena sidan och i nacken haha. Var verkligen inte min dag igår.
Men idag gick det jättebra, ja bortsätt från att min hårfön blir så varm så den brände både min hand och några toppar på dockan haha, men det var ju liksom inte mitt fel.

Imorgon har vi teori hela dagen, färg ska vi prata om, det är bra för då kanske jag kan hitta någon snygg färg som jag ska färga håret i.

Jag som inte tycker om förändring ska ju då inte klippa så kort och ha mörkt hår, men det ska bli slingor och lite uppklippt iallafall haha. Fegis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0