Min nya frisyr

Idag slutade vi redan klockan 13 för att vi ska gå så länge i skolan imorgon.

Vi har haft egen hårdvård sen i går. Igår färgade och slingade jag håret, eller ja Linnea och Ebba gjorde det, blev himla fint, och idag klippte Linnea mig. Det blev precis som jag ville så jag är supernöjd.

Hehe det syns kanske inte såå stor skillnad mot tidigare, men varför ändra på ett vinnande koncept liksom. Hon toppade bara ca 1-2 cm på topparna och gjorde en rätt rejäl uppklippning. Nu har jag iallafall bestämt mig för mittbena så hon skar in luggen med resten av håret med en kniv för att det skulle bli ett fint flyt.

Vi gjorde en bottenfärg med 5A och blekte slingor, sen nyanserade dom håret med 6A och 6N för att slingorna skulle bli ljusbruna, skit snyggt! (Säger väl inte så mycket för er som inte kan Matrix färgkarta men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0