Mysigaste dagen

Har varit sjuk i 1 vecka nu och febern vägrar försvinna så har inte haft någon större lust att blogga. Har inte varit hemma heller. Mycket mysigare att vara sjuk ihop med någon så jag har legat hemma hos världens finaste och sovit och tittat på film hela dagarna.

Igår hade vi en jättemysig dag med min syster också. Vi gick först till Djurgården men alla ställen var ju fulla så då tog vi båten över till Slussen och satte oss på Flyt i många timmar och njöt i solen. Såna dagar får det bli fler av!

Guuud så snygg jag är! Jädra anka typ..

 

Idag bjöd syster på lunch sen följde jag med när hon skulle gadda sig, min tur snart förhoppningsvis. Kände att jag inte orkade sitta kvar där och åkte hem. Mina fingrar värker nått så fruktansvärt och jag hostar hela tiden :( Kan jag få bli frisk snart? Och dessutom ska jag sova själv idag! :O


Nu ska jag fixa naglarna och kolla på film och knapra på några värktabletter tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0