I mina paket

Var och hämtade ut ett paket från Modekungen och ett från H&M och precis när jag kom innanför dörren igen så pepp mobilen om att Ellos paketet fanns att hämta haha, orkade inte vända så hämtar det på torsdag istället.
Behåller inte skinnjackan från Modekungen då den satt jättekonstigt på mig och materialet kändes jättekonstigt. Får hoppas den från H&M sitter bättre, den kommer förhoppningsvis nästa vecka.

I H&M paketet låg en pälsväst och ett par flarejeans, västen får åka tillbaka men jeansen behåller jag. Äntligen ett par jeans som inte var för långa, fanns ju i st 26/30, alla jeans jag köpt är alltid 32 på längden. Men har märkt att jag har gått ner lite för mycket i vikt eftersom jeansen var en aningen förstora i midjan, men det är inget inte ett skärp kan fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0