Nyfixade naglar

Kom precis innanför dörren igen efter att jag har flängt runt hela dagen, till posten och hämtat paket hem och testa allt sen cykla iväg för att skicka tillbaka typ allting för att allt är förstort eller bara inte alls såg ut som på bilden. Sen cyklade jag iväg och fixade mina naglar.
Det fick bli något annat är fransk manikyr denna gången, det blev lila glittriga. När jag satt där så kom Magdalena Graaf in och skulle fixa naglarna :) Jag fixar mina naglar på Queen Nails i Stinsen.

Köpte även mina fina boots från Scorett
idag, dom hade ju 20% rabatt för medlemmar så då kunde jag ju inte annat än slå till, har gått och dreglat på dom ett tag och det är ju ett par man kan ha länge länge.

Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

SÅ FINA!

2012-02-28 20:05:35
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0