Underbar dag/kväll!

Hade en helt underbar dag och kväll igår och imorse också för den delen. Jag och Lina skulle gått till Snaps men det var ju fullknökat eftersom det var sånt underbart väder, så vi gick till Clarion och hälsade på Malin och drack vin.

Jag och Lina hade tänkt likadant igår så vi var väldigt lika haha, likadana kläder och grejer. Såå kul!

Likadana mobiler har vi också haha. Jag har ju 2 för att jag är så viktig..

Vi delade på en smaskig Club Sandwich

Hade en sjukt rolig kväll och massa mys, Clarion var ett himla najs ställe att vara på. Det var förra sommaren jag var på Upstairs men dit får man gå igen.

Idag har jag bara tvättat och segat..Får se vad som händer senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Fina skor ni hade :)

2010-04-25 22:29:20
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Emma

Mysigt!

2010-04-26 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0