Idol 2009

Nu är Erik och Tove vidare till semifinal. Ih jag gillar ju både Mariette och Calle så jag vet inte vem jag vill ska gå vidare, kan inte alla bara vinna istället hehe. Nej men jag tycker Erik ska vinna.

Gud så svårt. Mariette har sån cool röst och stil, men det har ju Calle också.

Min syster jobbar på hotellet där dom har bott hela tiden så hon hade fixat deras autografer till mig haha så söt hon är. Och jag har sätt dom där några gånger, men jag är inte riktigt som småtjejerna som var där dygnet runt typ och stog och grinade haha.

 


Det blev Mariette som åkte ut. Usch hon har ju sån fantastisk röst så hon kommer säkert få skivkontrakt ändå. Eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Shirin N - fotoblogg

Svar: Tack ska du ha! Det var verkligen kul att höra :) Alla bilder kan jag förstora upp till tavlor om du någon gång skulle vilja ha (:

2009-11-28 00:51:57
URL: http://absolutshirin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0