Håruppsättningsprov

Hej hej.

Kom hem för en stund sen och har precis ätit middag, stuvade makaroner och falukorv vilket är himla gott faktiskt.

Är helt galet trött idag, har haft "prov" i håruppsättning idag och det tog på krafterna. Det var rätt jobbigt men väldigt väldigt kul att göra uppsättningen. Men jag har alldeles för mycket fantasi, tänk att det kan vara dåligt, så jag vill ju ha med massor vilket inte blir så snyggt. Så det slutade med att jag gjorde som ett diadem av flätor och typ som en bulle där bak.

Lägger upp bilder senare för nu ska jag titta på film och äta semla. Har köpt hem så jag ska göra egna, mm mycket godare så.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej söt! Allt bra med dig idag?

2010-02-17 11:49:57
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0