Helforms klippning

Hej hej.

Sitter hemma hos Lina, japp jag är fortfarande här haha. T-banan går hem till mig nu, men jag är här iallafall.
Vi har precis haft mys med tacos och nu sitter jag och pratar med en fining :)

Vi fick till Gullmarsplan imorse, inte det roligaste men bussarna stannade inte ens, vi kom iallafall till Gullmars innan bussen haha. Vi kom faktiskt bara 10 min sent till skolan idag, goodie :)

Idag har vi klippt helform, håret är lika långt hela vägen runt, eller ja nästan iallafall, det beror på vilken typ av helformsklippning man gör. i gjorde 2 olika idag, den ena när man klippte varje passé till samma punkt och den andra när man la på någon milimeter på varje passé. Det var faktiskt lättare än vad jag hade trott, eller så är jag bara duktigare än vad jag tror, vi kan ju säga det sistnämnda tycker jag.
Fint blev det iallafall, men glömde ta kort så det får jag göra imorgon istället.

Nu ska jag leta efter snygga hårfärger, måste komma på hur jag vill ha håret till den 9-10 mars för då har vi egen hårdvård, KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0