Idag har jag klippt!

Hej!

Kom precis innaför dörren. Har varit en jätterolig men jobbig dag i skolan. Ena läraren var sjuk så det blev klippning för mig idag istället, men inte gör de något.

Vi fick först en docka och Sanna sa åt oss att vi skulle toppa den, ja det var det. Vi fick inte veta någonting om hur man skulle göra utan det var bara att göra det. Jag blev så nervös så jag stog typ och skakade haha. Det var bara för att vi skulle veta att det är inte så lätt som det ser ut, utan man behöver kunna väldigt mycket.

Sen var det dags att klippa Helform, det var inte lätt och vänstra sidan blev några mm längre eftersom man blev ju lite halvrädd att klippa sig i handen så man flyttade automatiskt på handen. Men jag fick till snitsen tillslut. Sen fick vi föna.

Sen gick vi igenom Gradering och började sedan klippa de. Det var enligt mig mycket mycket lättare. Men det var olika för alla. Sen fönade vi det med rundborste för att få volym.

Nu är jag så trött och har sån huvudvärk så jag måste lägga mig och vila ett tag, men först äta.

Jag lovar att bli bättre på att ta bilder. Både för att visa här och för mig själv.

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

jag bor i landskrona långt ner i sverige :P



vad är gardering? :D

2010-02-02 18:45:39
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0