Sightsing och folieslingor

Hade en otroligt rolig sightsing med syster. Vi började i Årsta och skulle åka hem, trycker på hem på Tomtotts gps och upptäcker när vi nästan är framme att vi ju faktiskt är påväg till Södertälje och Inte till Högdalen. Hahah herregud vi skrattade så vi fick ont i magen :p

Idag har vi haft en rakpermanent demonstration i skolan och efter lunch hade vi Eget schema, man fick välja mellan några saker att öva på och jag valde folieslingor och slingor i hetta för det missade jag ju i måndags. Det var faktiskt lättare än jag trott att göra folieslingor, väldigt kul var det också och tillslut fick jag till snittsen :) Dock fick vi öva med balsam så foliepaketen gled ner en bit. Men då måste man ju vara rätt duktig på att göra folieslingot när vi ska göra med färg eller blekning.

Imorgon ska vi ha genomgång av gesällkriterierna och sen blir det färgning av fransar och ögonbryn. Jag ska färga mina fransar svarta hade jag tänkt. Topparna är ju nämligen jättebleka på mina, plus att man inte alltid behöver ha mascara på sig.

Nu har jag blivit dålig på att ta kort i skolan, måste bli bättre på det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0