1000 toughts on my mind

Jag kan inte sova.. Jag har 1000 olika tankar i mitt huvud som bara snurrar runt och jag får ingen ordning på dom. Det är jobbigt att vara jag ibland.. Varför kan jag inte bara bestämma mig och göra så, måste jag ändra mig hela tiden?

Jag är nog mest rädd för att vara ensam, vilket egentligen borde vara bra för mig, jag är bara inte van vid det. Jag älskar att vara själv, men att vara själv är inte samma sak som att vara ensam. Jag hatar att vara ensam, att inte ha någon man alltid kan ringa, någon som inte tvekar en sekund på att komma om man behöver. Jag hade det i Göteborg innan, inte längre dock. Vill ha en sån i Stockholm också, och det kunde jag väl haft om jag inte hade varit så korkad jämt..

Kommentarer
Postat av: Denise Arrman

vart i stockholm bor du ?=)

2010-01-25 11:14:09
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0