My new stuff

Var och bytte mina tofflor förut, tyvärr fanns det inga rosa kvar i min storlek så det fick bli ett par mörkbruna istället, men jag är inte ledsen för det för dom är jättesöta och otroligt mysiga.

Köpte 2 nya kulor till min tungpiercing också, en med rosa sten och en med en lila. Det fick bli den rosa nu.

Nu ligger jag i sängen och myser i myskläder och min gosiga filt och dricker te. Har jätte ont i magen men hittar inte mina värktabletter så får ligga med tensapparaten på magen och hoppas på att det blir bättre.

Det hade visst hoppat in ett R istället för ett T i bilden, men jag är för lat för att fixa det nu haha.

Nu såg ja att jag hade glömt ett L på Flanell. Jag skyller på för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0