On the bus

Hej hej!

Nu sitter jag på bussen påväg hem till Stockholm. Jag är i Borås nu så det är många timmar kvar, men mig går det ingen nöd på. Har ju internet och eluttag och massa gottigt med mig. Ska titta på film nu.

Dom ringde från skolan imorse vid halv 9, vilket hyfs va att ringa så tidigt.. Hon önskade mig välkommen på onsdag kl 12 och sa att jag skulle ta med lås och inneskor och att det skulle vara en introduktion och fika och att vi skulle sluta vid 15 tiden. Ih vad jag har längtat, och nu är dagen snart här.
Det var för 5 månader sen jag var och gjorde inträdesprovet och fick veta att jag hade kommit in.

Kommentarer
Postat av: Nicole

SV:



- Okej :) Jag trodde hisingen var ett fint område, jag har ingen aning :'D haha! Ja GBG är ju inte så stort, men samtidigt så är det större än Falun :)

2010-01-25 17:33:26
URL: http://arrman.se
Postat av: Sara Norrman

vad är det du ska läsa? kramar sara

2010-01-25 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0