Tröttmys

Herregud jag är så trött så ögonlocken håller på att trilla ihop. Har bara en lite sak kvar på läxan men jag har fått kramp i handen haha, är ju inte van att skriva så mycket.

När jag är klar ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, men jag lär väl decka direkt.
Imorgon är det ju iallafall fredag och jag slutar redan klockan 13. Ska inte göra någonting i helgen, jag lär väl inte orkar haha. Vi skulle få en läxa över helgen vet jag iallafall, hoppas det är något roligt.

Måste gå upp tidigt imorgon, får INTE försova mig eftersom jag måste ta en tidigare tunnelbana. Jävla snöväder som gör så att allt är försenat. Kan det inte bli vår nu?

Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0