Spakväll

Hej hej!

Kom nästan precis innanför dörren. Vi hade spakväll i skolan så slutade inte förrän 20 så jag är rätt trött nu.

Det var ett tjejgäng på 11-12 st som kom och fick massage, digitalt hårtest, inpackning, frans och bryn färgning och styling. Jag och Tuva hade en helt underbar kund, hon va så rolig och gullig och jag och Tuva fick varsin kram av henne när hon var klar. Vi blev jättenöjda och det tror jag även hon blev, det verkade så iallafall. Jag var jätte nervös innan dom kom men sen bara släppte det. Gud det var så otroligt roligt!

Imorgon börjar jag 10, men vi ska inte vara i skolan imorgon. Först ska vi till frisörgrossisten Här, jag ska köpa en rosa klippkam, sen får jag se vad jag hittar mer. Efter det ska vi till Perukmakarna och titta. Blir nog en väldigt rolig dag.

Senare under morgondagen ska jag klippa min syster. skojigt!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

låter supermysigt!!

2010-03-11 22:53:56
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0