Inrednings inspiration

När vi flyttar så ska nog det mesta av inredning gå i vitt, vi har redan påbörjat det här. Med visa inslag av färger såklart. Min älskling har lovat att jag ska få ha en lila matta i vardagsrummet iallafall.

Det var efter att jag såg denna bilden som jag var tvungen att ha en lila matta.

En mysig fåtölj har jag velat ha jättelänge, gärna med en fotpall också så man kan sitta där i timmar.

Just nu får jag verkligen inte plats med alla mina kläder och skor och jag hade ju inte tänkt sluta köpa saker så en stor garderob är ett måste.

Vi kommer få en ganska stor balkong och på den ska det vara en massa ljus och lyktor och fina blommor. Men så ska det ju såklart även vara inomhus också.

Mitt hjärta vill ha en soffa med divan, är inte jätte säker på att jag vill ha det längre, men det är ju väldigt skönt och denna var ju rätt snygg. Bara den är vit och mysig så blir jag nöjd.

 

Bilder: Allt i hemmet, Ikea, Sandra Aslaksen/Elle Decor


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh jag vill ha den vita fluffiga filten!

2011-03-01 12:23:08
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0